Oculus Rift i mega realistyczne postacie

Swego czasu Lee Perry-Smith przy współpracy z ekipą bardzo kumatych ludzi (m.in. z HDRLabs) przenieśli super realistyczne modele postaci do silnika Unity 3D. Modele postaci to oczywiście skany 3D żywych osób (technologia laserowego skanowania 3D użyta została choćby na potrzeby ostatniego trailera Wiedźmin 3: Dziki Gon – Zabijając potwory). Efekty przeniesienia modeli 3D do środowiska Unity możecie zobaczyć niżej (materiał dla osób dorosłych).

Wygląda to rewelacyjnie, ale w niedługim czasie ktoś wpadł na pomysł, aby powyższe tech demo połączyć z Oculus Rift i za pomocą gogli pooglądać modele z bliska, spacerując pomiędzy nimi. Obadajcie jak to wygląda.

Jest to kolejny solidny krok do przodu jeśli chodzi o wirtualną rzeczywistość. Osobiście jestem mocno zainteresowany rozwojem Oculus Rift, tym bardziej, że z każdą kolejną nowinką człowiek zaczyna dostrzegać coraz to większe i zaskakujące możliwości tego sprzętu.

W 2001 roku premierę miała gra „Black & White”, której osobiście poświęciłem sporo dni i świetnie się bawiłem. Tym, którzy tego tytułu nie znają wspomnę tylko, że gracz wcielał się w jednego z „bogów” i sprawował pieczę nad swoim ludem. Wyobraźcie sobie tego typu grę w połączeniu z Oculus Rift – jeśli będziecie mieli z tym problemy, być może poniższy film trochę Wam w tym pomoże:)

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest