Świetny filmik interaktywny o zombie apokalipsie, z reklamą Pizzerii. Tak się robi marketing!

Genialny pomysł, fajne wykonanie i skuteczny przekaz – te cechy zawiera interaktywny filmik „Deliver me to Hell”, za pomocą którego postanowiła reklamować się sieć pizzerii „Hell”. Cały film składa się z krótkich pociętych kawałków, w każdym kawałku widz musi podjąć decyzję w sprawie bohaterów, a konsekwencje tych decyzji widoczne będą w kolejnych ujęciach. Historia przedstawiona jest w zajebiście ciekawy i zabawny sposób (rozwalił mnie zombie na wózku inwalidzkim), bohaterowie są naprawdę fajnie dobrani, jeśli podobał Wam się film „Zombieland”, to tym bardziej musicie obadać historię poniżej. Co ciekawe, do filmowania wykorzystano trzy lustrzanki, a całość nagrano w Nowej Zelandii (ojczyźnie sieci „Hell”) 2 lata temu.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest